Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracjiJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta. Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji publicJ.G.Training szkolenia specjalistyczneObsługa klienta z niepełnosprawnością/szczególnymi potrzebami staje się coraz ważniejszym tematem, szczególnie w kontekście ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-18 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) |
Sztuka profesjonalnej obsługi klienta oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach – szkolenie z efektyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneindywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja. Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: online, Mazowieckie |
1390.00 zł 1709.70 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Najbliższy termin: 2024-06-06 - 2024-06-07 Lokacja: online, Mazowieckie |
999.00 zł 1228.77 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Opole, Opolskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-10 - 2024-05-10 Lokacja: Opole, Opolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Procedury i standardy obsługi pacjentów z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami – szkoleniJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy m.in.: podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością. Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-13 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-09 Lokacja: Opole, Opolskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Komunikacja z pacjentem, w tym ze szczególnymi potrzebami i z niepełnosprawnością – szkolenie z efekJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu m.in. zagadnienia: skuteczna komunikacja z pacjentem, podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre. Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-13 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia obsługa klienta O
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.